lauantai 27. maaliskuuta 2010

Reklamoinnin vasteaika?

Ottihan se reklamointipäällikkökin lopulta yhteyttä. Lupasi 25 euron lahjakortin kun asia oli kestänyt niin kauan. ei myöntänyt akun olleen viallinen, mutta pyysi ottamaan häneen yhteyttä jos on edelleen vaatimuksia.
Vastasin, että 110.01€ on vaatimuksensa Kuluttajariitalautakuntaan. Sen jälkeen ei ole reklamaatiopäälliköstä mitään kuulunut. Tai posti toi sen lahjakortin, jota ei voi muuttaa rahaksi, eli 110.01€ edelleen on vaatimuksena.

Reklamointi vastasi aikaisemmin, että he vastaavat viesteihin saapumisjärjestyksessä. Mahtaa olla aikamoinen jono siellä kun päivä kestää viestien välillä Mutta niinhän se oli hidasta viestienvaihto jo syksyllä.

Onkohan tämä lopun alkua? Jälkimarkkinointi alkaa muuttua hankalaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti